Ha a kisujjadat nyújtod...

Van ugye az a srác, akiről meséltem, hogy talonban tart, hátha mégsem jön össze a dolog a barátnőjével. Azóta sem tudom eldönteni, hogy ez inkább vicces vagy dühítő. No de! Külföldi munkákat pályázgat, időnként kell neki írni külföldiül leveleket. Múlt héten megkért, hogy olvassam át neki azt, amit írt. Átolvastam, kijavítottam (volt vele dolog bőven), visszaküldtem. Most kapott választ az egyik helyről, át is küldte, mondván, nem érti. Már ettől elkerekedett a szemem, de akkor még nem tudtam, mi következik, pedig az volt csak igazán szép. Azt mondja, megírja magyarul a válaszát, és én lefordítom-e neki külföldire, csak két rövid levélről van szó. Dehogy fordítom! Mi vagyok én? Ingyenesen letölthető fordítóprogram? Nincs nekem elég dolgom? Meg úgy amúgy kik vagyunk mi egymásnak? Kérdés: Akkor most szenvedje össze ő külföldiül a leveleket? De még mennyire! Ha külföldön akar élni és dolgozni, nem fog megártani egy kis gyakorlás külföldiül.

Azt hiszem, erre mondják, hogy pofám leszakad.

Megjegyzések

  1. Szerintem szakíts meg vele minden formában a kapcsolatot.. ilyen emberekkel beszélni se érdemes. Elolvastam, amit írtál róla korábban (vhogy kimaradt..), és basszus.. egy f... Nem tiszteli se a lányt, se Téged, ilyennek beszélni se érdemes. Igazad volt, hogy elutasítottad. Próbáljon megtanulni külföldiül, aki ott akar dolgozni, ez a legelső kellene legyen a nagy tervezgetésben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van. Tényleg az lesz a következő lépés, hogy nem állok szóba vele. Aljas módon viselkedik.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai