Gyomorgörcs

Van egy diákom, meséltem is már róla, ő volt az, aki olyan lekezelő stílusban jelentkezett be hozzám, és azóta sem értem, miért vállaltam el. Kb. három hónapja nem jött, mert az időpontjában elég sokszor voltam a főiskolán, és ezt őszintén szólva nem is bántam. De most felhívott, mostantól megint jön, ráadásul heti kétszer. És hogy mitől van gyomorgörcsöm? Angolból eléggé alacsony szinten áll, a szókincse kevés, a kiejtésén bőven van mit fejleszteni, bár ez még a legkisebb gond lenne, és nyelvtanból sem tud túl sokat. Átküldött most egy dokumentumot, hogy az egyetemen, ahová jár, ez lesz az angol vizsga egy hónap múlva, erre kell felkészülnünk. Na most ez egy középfok körüli nehézségű szöveg, ráadásul szakmai angol, utána angolul vannak kérdések, amikre angolul kell válaszolni, és a végén írni kell 300 szót egy szakmába vágó állításról. Úristen, mi lesz itt?!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai