Film és álom kapcsolata

Este megnéztük a Thor 2-t, mert most szuperhősös filmeket nézet velem, amiket én tökre élvezek, pedig abszolút nem az én világom, de ez mindegy. Szerepelt benne Loki, aki alakváltó. Ezek után álmomban ő is alakváltó volt. Hol önmaga, hol egy alacsony, szőke, göndör hajú lány képében jelent meg, és hát utóbbinak nyilván nem örültem annyira. Meg is kérdeztem tőle, nem lehetne-e, hogy ezt a lányt valahogy kiiktassa, de nagyon csúnyán nézett, és azt hiszem, az volt a reakció, hogy engem iktatott ki, amiért a lány ellen mertem beszélni, de ez nem biztos, mert ezen a ponton felébredtem. Nagy megkönnyebbülés volt, hogy ott aludt mellettem - a saját testében.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai