Eszem megáll

Múlt csütörtökön nem volt edzés, mert K. vidéken dolgozott. Az a pasi helyettesített, akinek egyszer voltam csak az óráján, de többet se mentem, mert egyrészt irritált a hangja, a mozgása, meg úgy általában az egész ember, másrészt nem volt szimpatikus, hogy gyakorlatilag nullás nehézségi fokú stepet tartott, mert a hat vagy nyolc lány közül kettő új volt. (Úgy értem, mondta is, hogy emiatt "nem lesz nagy koreográfia".)

A csoportunkból többen lemerészkedtek a csütörtöki helyettesítésre, aztán ma elmesélték, mik a tapasztalatok. Összességében f*s volt szerintük. De az az igazi döbbenet, hogy a pasi állítólag úgy kezdte az órát, hogy könnyű koreográfiával készült, mivel tudja, hogy ez K. csoportja. WTF? Sosem felejtem el, amikor egy helyettesítés után megjött K., és kérdezte, mi volt a helyettesítésen, mert a vezetőség beszólt neki, hogy kezdjen velünk valamit, mert az ő vendégei kimentek a helyettes órájáról, mivel túl nehéz volt nekik. Mi meg néztünk nagy, kerek szemekkel, mert aki kiment, az azért ment ki, mert annyira kritikán aluli volt az az óra. És akkor megy tovább a fúrás, és ennek a pasinak is van pofája beszólni egy ilyet.

Véleményem szerint K. a legjobb step oktató, akit Budapesten találni lehet. Nem egyet és nem kettőt próbáltam, mielőtt őt megtaláltam, azért merem ezt kijelenteni. Amióta van FB csoportunk, és kommunikál velünk rendszeresen, ha azt írja, hogy helyettes lesz, automatikusan le sem megyek a terembe, mert minek, csak elszúrom az időmet. Teljesen felesleges azokra a nulla, érdektelen, színvonaltalan órákra bejárni. És akkor még ezek az oktatók fúrják K-t. Komolyan mondom, eszem megáll.

De hogy legyen egy kis jókedv, ha már kb. összeszedtem magam:

Faul & Wad Ad vs. Pnau - Changes

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai