Az új szomszéd

A felújítást végre befejezte, szépen berendezte a lakását. Meg a gangot. Tett ki kerti asztalt meg székeket, és most a legkülönbözőbb időpontokban ül kint, mindig más baráttal (vagy tudom is én, nem ismerjük egymást, de felteszem, a barátai járnak hozzá). És egyenesen rálát az ajtómra. Ez engem nyomaszt. Kényelmetlen. Ma kint ült akkor is, amikor elmentem edzésre, és akkor is, amikor hazajöttem, és ez rossz nekem, mert nem akarom, hogy tudja, mikor jövök-megyek. Olyan érzés, mintha megfigyelne, miközben nyilván nem, csak cigizik meg beszélget, de akkor is. Azt kell, hogy mondjam, jobb volt, amíg az előző szomszéd lakott itt. Ő nem vette birtokba a gangot.

Vajon van némi igazságom, vagy teljesen kifordultam magamból, és gondolkozzak el magamon, miért ne üldögélhetne valaki a gangon anélkül, hogy ez másokat zavarna?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai