És megint álom

Álmomban elfelejtettem, hogy órám lesz a főiskolán, fél 4-kor jutott eszembe. Ekkor kezdtem megtervezni a 3x45 percet a teljesen kezdő csoportnak marketing témában. Az óra 4-kor kezdődik, úgyhogy azt számolgattam, mi az a legkésőbbi időpont, amikor elindulva még odaérek. Végül odaértem, de nagyon-nagyon kevés anyagom volt, mivel összesen kb. 10 percem volt keresgélni, úgyhogy az egész óra egy nagy rögtönzés volt, a stressztől alig bírtam beszélni, és ráadásul még a főnököm is bent volt órát látogatni megint, és még az is eszembe jutott, hogy előző nap be kellett volna mennem hozzá, de azt is elfelejtettem, és akkor már azon is stresszeltem, mennyire ki fogok kapni tőle óra végén.

Nem csoda, hogy ezek után egész nap ugrál az ideg a jobb szemem alatt, és olyan fáradt vagyok, hogy alig állok a lábamon. De legalább a térdem jobban van, a jeges pakolás és Voltaren Forte kombinációja helyre rántotta. Kíváncsi vagyok, hogyan reagál majd az edzésre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai