Rájöttem

Nekem egy self-help book kell, ami megmagyarázza, hogy
1. sokaknak olyan rossz, mint nekem, tehát nem vagyok egyedül a nyomorommal,
2. ez nem fog örökké tartani,
3. viszont utána eljön a Kánaán,
4. mert megtalálom/bevonzom azt, aki hozzám való.

De most komolyan. Ettől tudnám jól érezni magam, nem a sorozattól, a mértéktelen netezéstől meg az itthon szomorkodástól, miközben másra képtelen vagyok, mert még nem tartok ott a magamhoz visszatalálásban, hogy megint elmenjek helyekre egyedül. Amúgy is, a Cirkuszban még holnap is szerelmes üzeneteket lehet küldözgetni életünk párjának a kivetítőn, hadd lássa ország-világ, amire annyi szükségem van, mint a kapcsolatát és magát férfiasan egy focimeccsen gyászoló Marshallnak a kivetítőn közvetített lánykérésre - igen, a HIMYM nemcsak ökörködésből áll, sőt főleg nem abból.

Azért írok erről ennyit, mert az is segít. Aki elég régóta olvas, látott már ilyet, és vigasztalhatja a tudat, hogy egyszer ennek is vége lesz, és majd mindenféle vidám dolgokról is esik sok szó. Addig is bocsi.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai