Buszon elkapott beszélgetés

Ez még hetekkel ezelőtt történt, de mindig elfelejtettem megírni.

Mentem edzésre, a Blahán felszálltam a buszra, és a két megállónyi utazás alatt volt szerencsém hallani két tini srác beszélgetését. Sokkolt.
- Hát, az is elég kemény élmény volt, amikor anyám meghalt. Volt valami a vérnyomásával. Egyik este lefeküdt, azt reggel nem kelt fel. Szerencsére nem voltam otthon.

Komolyan mondom, kevés nagyobb szörnyűséget tudok elképzelni, mint hogy valaki ennyire korán veszítse el az anyukáját (vagy az apukáját, persze). Ijesztő, milyen sokan élik ezt át. Az is elég hátborzongató volt, ahogy ilyen menő, laza "tini stílusban" adta elő a srác ezt a történetet, mintha csak azt mesélné, hogy egyest adott neki a hülye tanár matekból. Nyilván önvédelmi stratégia, de úgy megsajnáltam emiatt is, hogy egészen sírhatnékom lett. Annyival szebb lenne a világ, ha ilyen dolgok nem történnének senkivel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai