A fordítás művelődés

De komolyan. Egy csomó új dolgot tudok meg. Eddig például azt gondoltam, csak törzseknek van totemállatuk, erre kiderült, hogy egyéneknek is lehet. Úgy hívják, spirit animal, és nekem nagyon falsul csengett, hogy azt írjam, "ez a te totemállatod", ezért utánanéztem, van-e ennek valami más neve. Van. Erőállat. Ha már ott voltam, pár percre megszakítottam a munkát, hogy az internet egy teszt segítségével felvilágosítson arról, nekem melyik az erőállatom. A farkas. Íme, a leírás:

"Powers: Stealth, hunting ability, enhanced senses of smell and hearing, as well as strength and stamina
'Family comes first' could be a Wolf's motto. You form deep connections with close friends and family members, and they know you'd do anything to protect them. You're loyal, devoted, and passionate. Your worst fear is being alone, but be careful not to drown your loved ones in too much emotion.
Best matches: Swans, Otters, Crows
Watch out for: Spiders, Owls, Foxes"

Azaz:
Ereje: Lopakodás, vadászképesség, kifinomult szaglás és hallás [wehhehe, ez azért elég vicces esetemben], valamint fizikai erő és állóképesség.
A farkas mottója az lehetne: "Első a család." Erősen kötődsz a közeli barátaidhoz és a családtagjaidhoz, akik tudják, hogy bármit megtennél a védelmükben. Lojális, elkötelezett és szenvedélyes vagy. Legjobban az egyedülléttől félsz, de vigyázz, nehogy megfojtsd a szívednek kedves embereket a szereteteddel!
Ideális társaid: hattyúk, vidrák, varjak
Velük vigyázz: pókok, baglyok, rókák

Kiemelés tőlem, nyilván, és csak annyit tennék hozzá, hogy úristen, ez mennyire így van! De az egész jellemző rám. Mindenestől. Jó, jó, azt nem tudhatták, hogy kicsit süket vagyok, de annyi baj legyen!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai