K. és P.

K. még mindig az edzőnk, aki most már hónapok óta szívatja P-t, egyik edzőtársunkat, amiért Thaiföldre ment nászútra. Az esküvő augusztusban volt, a nászút mostanában, kb. két hete jött haza a lány. P. eléggé fehér bőrű, K. meg kreol, mint én. És K. szereti oltogatni az embereket, de aki rendszeresen olvas, ezt már tudja. Ugyanez a K. beharangozta, hogy jövő csütörtökön Mikulás-járás lesz az órán.

K.: Mi van, P., Thaiföldön nem sütött a nap?
P.: Én barna vagyok!
K.: Persze, barna! És akkor én mi vagyok, néger?
P.: Jó, de te már öreg vagy.
K.: Mi vagyok?
P.: Öreg.
K.: Ötvennek nézek ki?
P.: Nem, de már öreg a bőröd, és nem kopik le a színed, amit nyáron felszedtél.
(K. méltatlankodik, egyébként csend, a többiekkel vihogunk.)
K.: Te egy kurva nagy virgácsot fogsz kapni jövő héten, azt ugye tudod?

Szóval you gotta love K. és edzés.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai