Vasárnap

8-tól délig kávézó, utána Color Run Rékával, majd 5-től éjfélig megint kávézó. Élmény volt :)

Rajtra várunk, még elég tiszták vagyunk

Szintén

Ez itt a rajt. Nem tudom, mi valósult meg a futás utánra tervezett Color Partyból, de szerintem elenyésző volt azon futók száma, akik megtartották a porukat a program végéig. A legtöbben már a rajtnál elszórták az összeset :)

Hát, ez lett a vége. Réka elég komolyan néz ki azért, engem valahogy kevésbé értek a színek.
 

A könyökhajlatomat nézzétek!

Elsőre kicsit megijedtem, hogyan fogok visszajönni a kávézóba ilyen hajjal, de szerencsére ki tudtam fésülni belőle a színeket. Megmosni nagyon-nagyon nem akartam, mert vagy egy óra csak a szárítás.



Két baj van: 1. belázasodtam, 2. a színes por marja az orromat és a torkomat. Amúgy minden király :) Volt sok vidám ember, sok külföldi, sok nevetés, nagy vidámság. Mondjuk a "the happiest 5k of the world" annyira nem ül, mert ez 1,5-2 km-nél nem volt több, úgyhogy az elégedetlenkedőket engedték rajtolni még egyszer. Én nem mentem, mert nem akartam már több port nyelni. Nem kizárt, hogy jövőre is megyünk :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai