Városliget meg sok séta

Ma délelőtt tanítottam egyet, aztán sütöttem pizzát, ami iszonyú rossz lett, úgyhogy a végén csak a feltétet ettem le róla, aztán elmentem Marciért. Az Oktogonig villamosoztunk, onnan meg elsétáltunk a Széchenyi Fürdőig. Ott már várt minket Gyöngyvér és Astor kutya, akikkel bejártuk a Ligetet keresztül-kasul, kicsit ültünk is, meg bosszankodtam Marci miatt, aki valami elképesztően idétlenül viselkedett, de rájöttem később, hogy azért volt ez, mert tüzelnek a lányok, és ettől ő megbolondult. Amikor néhány órája már sétáltunk, hívott Blanka, hogy hamarosan a Hősök terére ér, úgyhogy elbúcsúztunk Gyöngyvéréktől, akik amúgy is akartak már indulni hazafelé, Marcival odamentünk a Hősökre, aztán Blankával elsétáltunk a Deákra, ott ültünk egy kicsit, de olyan szél meg por volt, hogy nem lehetett megmaradni, úgyhogy átsétáltunk az Astoriára, ahol elbúcsúztunk. Közben meg beszélgettünk, meg akartam enni ország tortáját, de nem találtam szimpatikus cukrászdát, úgyhogy túrós rétessel akartam vigasztalódni, de egy szeletet 500 Ft-ért adtak, úgyhogy lemondtam róla. Itthon kárpótoltam magam egy kakaóval, mivel ma (meg tegnap meg azelőtt) a Cserpes is zárva, úgyhogy esélyem sem volt felvidító habos kakaót venni. Amúgy még ebben bízom, hogy ha holnap végre ihatok habos kakaót, akkor az esetleg javít valamennyit a kedvemen is. Nagyon nyomott vagyok most, és ez nem jó. Úgyhogy akkor jöhet az a Jóbarátok, majd az alvás, mert persze holnap is korán kelés van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai