Megint változik a hangulatom

A napokig tartó eksztatikus hangulat mára először csökkent, majd elmúlt, a helyét átvette a mérsékelt jókedv, majd egy szorongós, szomorkodós valami. Az van, hogy nagyon csinálnék valamit, bármit, és ezért nehezen maradok meg a csendesebb hétköznapokban, meg aztán az is van, hogy felajánlottam a segítségemet valakinek, és úgy tűnik, ezzel megijesztettem, ezért most lehet, hogy akkor annak a jó viszonynak annyi. Előbbit megpróbálom valahogy elviselni, utóbbin megpróbálok nem stresszelni, mert bármi legyen is a helyzet, változtatni nem tudok rajta, ez most nem rajtam múlik, úgyhogy majd meglátom, mi lesz a történet vége. Bónusz, hogy a melegtől is nyűgös lettem, és a nyakamat is elaludtam.

Akkor most zene. (Ennyire depi azért messze nem vagyok, csak ma eszembe jutott ez a szám, és meghallgattam, és jó volt.)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai