Magamat sem értem

Soha nem jártam fesztiválozni. Egyetlen alkalommal voltam a Szigeten, akkor is csak a 0. napi LGT-koncerten, és akkor sem tetszett a Sziget, mint olyan. A koncert igen, de az nem meglepő, az LGT-t szeretem.

Erre idén, amikor 26 éves vagyok, annyira vágyom a fesztiválozásra, hogy belesajdul a szívem. De közben sejtem, hogy nem lenne nekem jó egy fesztiválon, mert nehezen viselem nagy koncentrációban a részegeket meg az ordítozást meg a port, és tessék, mégis fesztiválra szeretnék menni.

Ha valaki ezt megmagyarázza nekem...

Megjegyzések

  1. Jaj, lesz most a Balatonon LGT-nap, oda szeretnék én elmenni.

    VálaszTörlés
  2. Igen, azt is néztem, hogy milyen jó lenne. Mikor lesz?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai