Döntés

Mindent megadok magamnak, amiről pillanatnyilag úgy érzem, hogy attól jobb lesz. TBBT-t, csokit, gyümölcsöt, Margitszigeten olvasást, úszást, futást, új felsőt. Mondjuk valamelyik nap inni lett volna kedvem, na, azt nem adtam meg magamnak, mert én nem iszom soha, csak vizet. Most meg azt fogom megadni magamnak, hogy hekket eszem. Van ugyanis egy kupon, amivel 2500 Ft-ért lehet kapni kettő darab hekket sült krumplival, savanyú uborkával meg két liter kólával. Először majdnem lebeszéltem magamat róla, mondván, én egyedül vagyok, ki eszi meg a másik adagot, de aztán rájöttem a megoldásra: két napi ebédemet veszem meg ily módon. A sült krumpli másnapra kicsit már szottyos lesz, de kit érdekel az? Már csak azt nem tudom, mit csinálok a két liter kólával, de majd biztos elosztogatom a tanítványoknak. Amúgy még a sushit sem rendeltem meg. Az lesz majd a harmadnapi ebéd. Azért megy nekem ilyen nehezen az ételrendelés, mert az elmúlt fél évben csodálatosan magamba neveltem, hogy csak olyan kaját egyek, amit én csináltam, vagy amiről tudom, hol és hogyan készült. De majd felfüggesztem ezt a hülyeséget erre a három napra, lesz, ami lesz. A lényeg, hogy nekem jó legyen!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai