Szerencsecsoki

Van egy csoki, illetve inkább bonbon, aminek minden egyes darabjához csomagolnak egy szerencsesütis idézetet, és egy dobozban van vagy 20-30 csoki. Napi egy szemet engedélyeztem magamnak, bár néha elfelejtem megenni az aznapi adagot. Az első három szemnél ez a szerencse jött ki:
"You will always be beautiful to me and I will always be true to you." (Ciro di Pers) [Kb.: Te mindig szép leszel nekem, és én mindig hű leszek hozzád.]

Már kezdtem gyanakodni, hogy nincs is más üzenet a dobozban, más pillanatokban egészen sokat agyaltam rajta, vajon lehet-e, hogy jelent valamit ez az üzenet. Ma már annyira megdöbbentett, hogy megint ezt húztam, hogy húztam újat. Azon már más volt:
"Love is a storm of pleasure and an enchantment of sweetness." (Ismeretlen) [Kb.: A szerelem az öröm vihara és a varázslat édessége.]

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai