Nemcsak nyüszíteni szoktam ám

Néha sétálok is Marcival. Például tegnap este. A Duna-parton, mert azt mindketten szeretjük. Meg ott mindig érdekeseket látni, például ugye a vérszomjas varjakat. Vagy a megáradt Dunában horgászó pasit. A megáradt Dunában amúgy tilos horgászni, és ezt még én is tudom, pedig én meg a horgászat aztán távol állunk egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől. De ez még nem is annyira furcsa, mint az, hogy a hülyéje egyszer csak kirántja a zsinórt a vízből, a végén ott lengedez a horog, és konkrétan ezt az egészet bevágja az emberek közé, akik ott sétálnak mit sem sejtve a sétányon. Én reagáltam legfurábban, mert konkrétan kvára megijedtem, és a kezemmel próbáltam védeni az arcomat, nehogy letépje a horog, majd amikor észrevette magát a pasi, és megfogta a horgot, akkor egymásra bámultunk, majd belőlem kijött a következő, elég hangosan: "Basszus! Hát ez nagyon durva! Azta!" Nem válaszolt. Szerintem ő is érezte, hogy kicsit gáz, amit csinált.

Meg aztán olyat is láttam, hogy egy szerencsétlen kiskutya érdeklődött volna Marci iránt, odajött volna meg minden, de a gazdinak ez nem volt ínyére, és ezt úgy juttatta kifejezésre, hogy minden előzetes figyelmeztetés nélkül ráhúzott egy akkorát a kutya hátára, hogy a kutya konkrétan összecsuklott. Én továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy idióták gondjaira nem kellene állatot bízni. Mindenki jobban járna.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai