Hogy jól induljon a nap

Óriási élmény arra ébredni, hogy begörcsölt a vádlim. Annyira régen fordul elő ilyesmi, hogy már egészen el is felejtettem, milyen király érzés. Az a nagy szerencse, hogy egyedül alszom, így aztán senki nem kapott a szívéhez, amikor felordítottam fájdalmamban. (Legalábbis remélem, hogy a szomszédba nem hallatszott át.) Megnéztem, mit kellene enni, hogy ne legyen többet ilyen, és azt látom, hogy brokkolit, almát meg grapefruitot*. Roger that, sir.



*Nyilván ott figyel a felsorolásban a banán, az egyetlen, amit magamtól is tudtam, és az egyetlen, amit nem vagyok hajlandó megenni.

Megjegyzések

  1. magnéziumos pezsgőtabletta (az aldis egész jó ízű, és kb 200 forint egy tubus). ;)
    érdemes megelőzésként is inni hetente párszor, különösképp edzés után.

    VálaszTörlés
  2. Hurrá, köszönöm a tippet :) Egy sarokra van tőlem az Aldi, úgyhogy ma be is szerzem a pezsgőtablettát.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai