Haj

Meséltem, hogy azt hittem, elhagytam valahol a körkefémet, ezért vettem egy újat a DM-ben olcsón (talán 900 Ft volt, de lehet, hogy annyi sem). A régi körkefe még aznap előkerült, de nem használom tovább, úgyis kellett volna már egy új, csak eddig nem vettem rá magam, hogy megvegyem.

Szóval meg vagyok döbbenve. Ez az új delikvens ugyanolyan szépen kibontja a hajamat, mint a régi, csak egy nagy különbség van: kb. negyedannyi hajszálat tép ki a fejemből a procedúra közben, talán a pici kis sörték miatt, amik minden egyes fogát körülveszik. Ennek következtében nagyjából megszűnt a hajhullás, és annyi hajam van, mint még talán soha, pedig eddig sem volt kevés.

Minőségi csere volt ez, kérem szépen :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai