Csak csajok rovatunkban

Nem tudom, ez olyan jóság-e, amiről már mindenki tud, csak én fedeztem fel ilyen későn, vagy tudok újat mondani másnak is, mindenesetre ez nagyon nagy ötlet:


Vettem ugyanis egy szép, fehér ruhát nyárra, de amikor az üzletben felpróbáltam, valahogy nem jutott el a tudatomig, hogy a két lapockánál van egy-egy nagy kivágás. (Ennek a funkcióját nem értem pontosan, de mindegy, nem néz ki rosszul.) A melltartó pántja pontosan a kivágás közepén fut alapvetően, és mivel mindenhonnan az ömlik rám, hogy milyen igénytelen, ha kilóg az ember ruhája alól a melltartó pántja, ezért nem mertem felvenni a ruhát. (A melltartó elhagyása nem volt opció.) Igaz, rengeteg lányt látok kilógó pánttal, néha kilógó melltartóval szaladgálni, és őket láthatóan nem zavarja ez, én akkor is inkább körülnéztem, mit lehetne tenni. És ezt. Melltartó klipszet kell venni. 3 db-ot 580 forintért adnak, egy fehéret, egy feketét meg egy átlátszót, amennyiben az ember hajlandó elmenni érte Újpest-Központba. Ha nem hajlandó, akkor mondjuk egy ezres ugyanez a móka. (Én hajlandó voltam, túléltem.)

Ma ki is próbáltam, és a gyakorlatban is tökéletesen működik. Az nem baj, ha rendelkezünk némi hajlékonysággal, különben elég nehéz felpakolni magunkra, de simán megéri egy kicsit nyújtózkodni :) Úgyhogy sok szeretettel ajánlom minden lánynak, akinek újat mondtam vele, meg annak is, akinek nem. Egyszerű, de nagyszerű ötlet, és azért egy nyári ruha mégis sokkal szebb itt-ott kilógó pántok nélkül.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai