Egy kis Marci

Mint mondtam, vasárnap voltunk a Hajógyárin, ahol a kutya úszott és labdázott egy jót. Megkaptam erről a képeket.

Virágok közt

Rákészül

Beleveti magát

Ismerkedik

Dobd már el azt a labdát!

És akkor beúszom érte

Versenyeznek

Kiúszik

Véget ért a móka mára


Bónusz: Marci, amint a Városligetben csobban. (Ezt nem szabad neki, de ez azon ritka esetek egyike, amikor nem nagyon érdekli, a gazdi szerint mit szabad és mit nem.) Az eseménynél nem voltam jelen, a videót csak úgy kaptam, hogy ne maradjak ki teljesen az élményből:

(Valamiért nem látszik normálisan a feltöltés után, úgyhogy elmondom, hogy úgy néz ki a kutya ezen a videón, mint egy kis bakkecske. Ja, és kacsákat üldöz.)


Megjegyzések

  1. Én nagyon szeretem nézni, ahogy egy kutya úszik. Nem tudom megmagyarázni, hogy miért jó, csak egyszerűen jó...

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem, és én sem tudom, hogy miért jó. Liza sosem úszott, utálta a vizet, úgyhogy annál jobban örülök, hogy Marci ilyen nagy rajongója lett a vízi sportoknak, pedig a kezdet kezdetén ő is félt a víztől.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai