Napi tanács

Nem fejteném ki részletesen, honnan szedtem ezt a bölcsességet, de higgyétek el, igazam van. Epret csak úgy egyetek, hogy előtte félbevágjátok! Én szóltam.

Megjegyzések

  1. neeee... mi volt benne??? hernyócska?

    VálaszTörlés
  2. Jaja... De mekkora!! Látszik, hogy fejlődtem: tavaly ilyenkor az egész doboz eper ment volna a kukába egy ilyen élmény után, most csak az az egy szem, a többit meg félbevagdosva ettem meg, és ez bizony okos döntésnek bizonyult.

    VálaszTörlés
  3. váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!
    még nem találkoztam ilyennel, és harapva ettem, de ezek után mindet kettévágom :S

    VálaszTörlés
  4. Helyes, helyes :) Jobb az óvatosság.

    VálaszTörlés
  5. Egyik ex főnököm mondta mindig, hogy a cseresznyét csak egyben bekapva szabad enni, mert ha félbeharapod és meglátod mi van benne, akkor többet nem eszel...

    VálaszTörlés
  6. Ez így igaz. Én évek óta nem is eszem cseresznyét, mert egyszer azt tapasztaltam, hogy nagymamáméknál minden egyes szemben volt egy-két kukac, és annyira megundorodtam tőle, hogy nem tudom megenni. Pedig mondogatják, hogy nincs íze, sose tudnám meg, hogy mit nyeltem le, ráadásul semmi bajom nem lesz tőle. Akkor sem megy. Pedig hogy szerettem!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai