Napi sikerélmény és napi öröm

Sikerélmény
Rájöttem, hogyan kell a youtube-on lejátszási listát készíteni, összegyűjtöttem azokat a számokat, amiket legjobban szeretek, beállítottam a véletlen sorrendű lejátszást, és most a paradicsomban érzem magam, és nem kell keresgélni folyton, mert magától tudja ez a kis okos, mit szeretnék hallgatni :)

Öröm (a szülinapozást most nem számítva)
Írtam e-mailt Sanjának, a konferencia szervezőjének, hogy hazaértem, minden oké volt, még egyszer megköszöntem a segítségét, meg elküldtem neki a linket, ahonnan a Dikicset be lehet szerezni magyarul, és mondtam, hogy ha kell neki, szóljon, megveszem, valamint javasoltam, hogy tartsuk a kapcsolatot facebookon, és mivel én őt nem találtam, megadtam neki az oldalam linkjét. Ez tegnap volt, amikor hazaértem, és ma már érkezett is az ismerősnek jelölés, aztán végignézte és végiglájkolta a Slavonski Brodban készült képeimet, és beszélgettünk is egy fél órát a facebook chaten. Most virul a fejem :) Nagyon szimpatikus lány, és mondta, hogy valamikor még menjek Zágrábba, hogy ne csak a pályaudvar környékét lássam, és ha megyek, mindenképp szóljak, mert Anával szeretnének javasolni látnivalókat. Most már aztán egyre nagyobb kedvem ahhoz a nyaraláshoz, ami ma körvonalazódott a fejemben: kezdetnek 2-3 nap Zágrábban, majd még 4-5 nap a tengerparton. Hmm, remélem, összejön valamikor a közeljövőben :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai