Cserpes

Megvan az első Cserpes-termék, ami nem ízlett. Ez a vaníliás krémtúró. Nem is azt mondanám rá, hogy nem jó, mert az nem fejezné ki eléggé a helyzetet. Talán a tragikus közelebb áll az igazsághoz. (Amúgy még csak nem is az ízével van a legnagyobb baj, hanem az állagával. Az nekem valahogy... pfujj...)

De a Cserpest úgy általában nagyon szeretem, majdnem minden nap veszek tőlük joghurtot, mert az isteni finom, és a péksütik meg a túró rudi is el vannak találva. Csak ez a szegény krémtúró, ez lóg ki a sorból.

Megjegyzések

  1. óóó, nekem az a trudi utáni kedvencem. :(
    szerintem pont az benne a jó, hogy nem olyan kocsonyás állagú, mint a többi krémtúró. érezni, hogy túróból van.
    na de ízlések és pofonok.. :) legközelebb próbáld ki a habos kakaójukat, ha eddig még nem tetted! :)

    VálaszTörlés
  2. Habos kakaót még ittam náluk, de tervben van :) Ahogy a melegszendvics meg a mangalicás szendvics is, csak ez utóbbiakra nem tudom rászánni magam, nagyon drágák sajna. De a habos kakaót kakaós csigával egyszer már kipróbálom tízóraira :) Amúgy én azt szeretem a túrókrémben, ha teljesen sima, vagy ha ennél kicsit darabosabb. Ez így nekem pont nagyon szerencsétlen állapot. De sebaj, van náluk elég finomság :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai