Vasárnap este

Sütöttem egy második adag gluténmentes brownie-t, majd búcsúajándékot gyártottam annak a csoportomnak, akikkel a héten találkozom utoljára (hüpp). Az alkotáshoz Gumimacikat néztem.



Nyugodtan nevessetek ki, de amikor betegnapot tartottam valamikor pár hete, akkor rákaptam, és azóta hetente vagy két részt megnézek. Na, most megnéztem kb. nyolcat. És nagyon jó volt. És milyen dumák vannak benne! Csak a mai legjobbak:

A királylány és Kevin beszélgetnek.
Királylány: Mit gondolsz, mi van a dombon túl?
Kevin: Lehet, hogy egy másik domb.

A sárkány a gumimaciknak:
- Én nem tudok támadni. Szelíd sárkány vagyok.

Szörnyek: Csak nincs baj?
A zsarnok Igthorn: Csak baj van!

Egymással szemben két Igthorn, mindkettőnek természetellenesen magas a hangja. Két szörny döbbenten figyeli az eseményeket:
- Mindketten nyafognak.
- Talán fáj a bütykük.

Most mondjátok, hogy nem jó mese! Mennyire szerettem, amikor még a Disney-délután keretében ment a tévében :) Tök jó újranézni, és nagyon örülök, hogy így is vicces.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai