Rémálom

Na, ez elég rossz volt.

Otthon laktam, éjszaka volt, és néztem az ablakon át a csillagokat. Felfigyeltem egy éppen felszálló repülőre, mert érdekes volt, ahogy villognak rajta a fények: maga a gép nem látszott a sötétben, de szépen kirajzolódott a körvonala a villogás miatt. Furcsa volt, milyen közel száll el a ház fölött, ennél jóval magasabban szoktak. Aztán egyszer csak egy óriási robaj kíséretében kilövellt belőle egy tűzgolyó a föld irányába, nekem meg megjelent a lelki szemeim előtt, amint kigyullad és a házunkra zuhan a gép. Pár pillanattal később a gép tényleg elkezdett zuhanni, és mielőtt földet ért volna, lángba borult az egész, majd felrobbant. Én erre teljesen felzaklatódva felkeltettem anyuékat (jó kérdés, hogy minek), és kirohantunk az utcára, és közben kérdezgettem őket, hívjam-e fel a rendőrséget, hogy mondjam, hogy volt az a tűzgolyó, mert biztos, hogy amiatt zuhantak le, majd azon pityeregtem, hogy biztos nem élte ezt túl senki, és milyen rossz lesz a családjuknak, és itthon ilyen még sosem történt, hogy a házak közé zuhanjon egy repülő, és most hogy merjek ezek után repülőre ülni és elmenni Amerikába nyáron. Szörnyű volt. Viszont érdekes módon nem ébredtem fel rá, rögtön egy másik álom következett utána, amire már nem emlékszem. Azért a vízigótok lényegesen jobb társaság voltak éjjelre, ha őszinte akarok lenni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai