Esti rutin

Esténként három dolgot szoktam csinálni táplálkozás, pontosabban ivás témában.

- Megfőzöm a gyógyteámat.
- Megtöltöm a literes kancsót vízzel. (Ezt a liter vizet aztán kb. 20 perc alatt megiszom.)
- 3 dl tejbe beleöntök két egység kakaós fehérjeport, amiből nagyon finom ital lesz, ami állítólag zsírégető hatású, amit nem tudok sem megerősíteni, sem megcáfolni, viszont nagyon finom, és mivel elég kevés benne a cukor, biztos, hogy jobb, mintha kakaót innék. (Egyébként kakaót innék, ha ez nem lenne, mert valami édes azért kell nekem estére.)

Hétfő este kétségtelenül nem álltam a helyzet magaslatán. Egymás mellett volt a bögrém a teámmal meg a shaker a három deci tejjel, előttem nyitva a fehérjeporos bödön, kezemben a kimérő. Ki lehet találni, hová öntöttem az első adag port. Nyilván a teába. Először ilyen fejet vágtam:


Aztán gyorsan cselekedtem: a por nagy részét kikaptam a teából, és átborítottam a tejbe. Közben azon gondolkodtam, hogy lehet valaki ilyen nyomi. Azért az esetből okulva tegnap már nem tettem egymás mellé a teát meg a tejet :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai