Poén

Életemben először van bérletem szoláriumba. 15 alkalmas. Ez a nem semmi. Az edzőterem kuponjának része volt, nem lehetett azt választani, hogy nem kérem. Azért elképzeltem, amint szolizni kezdek. Én, aki télen vagyok olyan barna, mint más az egész nyáron át tartó napozás után. Nem tudom, mitől van nekem ilyen bőröm, de egy biztos: szolizni nem fogok mellé. Azért vicces, hogy most ott a táskámban a bérlet :)

Ugyanitt: érdekelne, mások szerint is menő-e, ha valaki edzés közben az okostelefonját nyomkodja, azon belül a facebookot. Csak mert van a csoportban egy lány, aki rendszeresen csinálja, és nagyon menőnek érzi tőle magát. Szerintem legalábbis furcsa. De lehet, hogy én vagyok furcsa.

Megjegyzések

  1. havonta egyszer érdemes amúgy beugrani szolizni 5 percre, a barnaság nem feltűnő, pláne, hogy lekopik kb. 2 hét alatt, viszont az ott kapott UV sugarak nagyon jót tesznek a Kalcium beépülés folyamatának, ami télen hiányt szenved, és az immunrendszeredet is stimulálja. nem mellesleg boldogsághormont termel. :) szóval szerintem próbáld ki legalább egyszer! ha már adták... :)

    VálaszTörlés
  2. Hmm, ezt akkor még átgondolom :) Köszi a tippet :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai