Lakásszépítés 2.

És még nem is mutattam a szépséges ágyneműt, amiről áradoztam:

Macival díszítve, hogy ne legyen olyan üres az ágy

Ma este felmásztam a galériára a vadiúj lépcsőn, ledobáltam a szemét egy részét, és egyesével belekukkantottam minden dobozomba, ami költözés óta várja, hogy kicsomagoljam, sőt majdnem minden tárgyat a kezembe is vettem. Egyrészt elborzadtam, mennyi mütyüröm van, amiket továbbra sem tudok hol tartani, pedig nagy részük gyönyörű, másrészt újra a gyerekkoromban találtam magam. Például benyúltam az egyik dobozba, megfogtam az első tárgyat, ami utamba került, és rögtön tudtam: komód, alsó fiók, vagyis "titokfiók". Mindenről tudom, hol volt otthon, melyik polcon, kitől kaptam, milyen történet kapcsolódik hozzá. Megtaláltam a régi emlékkönyveimet, bele is olvastam egy kicsit majdnem mindbe. Csak majdnem mindbe, mert a legelsőt, amit kb. 10 éves koromtól írtam, nem mertem. Csak a későbbiekben tapasztaltak miatt: rettenetes, milyen csitri voltam. Lehet, hogy egyszer veszek majd egy nagy levegőt, és elolvasom az összes naplómat (kb. 6-8 évig írhattam naplót), de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy tudok majd nevetni azon, amit ott fogok tapasztalni. Mindenesetre nem emlékeztem már, hogy ennyire sokáig voltam szerelmes a második jedlikes szerelmembe, de ezen speciel pont jót röhögtem. Azok a dumák, te jó ég... Ezeket a füzetkéket páncélkazettában fogom tartani, nehogy valaki véletlenül hozzájuk férhessen :D

Olyannyira visszakerültem a gyerekkoromba, hogy simán szüleim-féle chilis babot főztem este ahelyett, amit Tomitól tanultam :) Az otthoni chilis bab hús nélkül készül, viszont van benne mustármag, kakaópor, fahéj és őrölt kömény, míg a Tomi-félében van hús, és a fenti fűszerek nem képviseltetik magukat benne. Mindenesetre isteni illatok szálldogálnak, alig várom a holnap délutánt, amikor lehetőségem lesz megenni egy tányérral a jó kis chilis babból :) Nagyon profi módon nem kóstoltam meg, miközben főtt, mert ugye 6 után nem eszem, pláne nem ilyesmit, de az illata alapján úgy gondolom, nagyon jó lett.

Szóval elvagyok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai