Grumpy Cat rovatunkban

Ez a morci cica tiszta Garfield, minden szövegét Garfield hangján hallom, és nagyon jól szórakozom. Csak a kedvenceim:

Persze, hogy játszom veled. Mondjuk orosz rulettet.

Az én patrónusom egy dementor

Örülök, hogy benne vagyok a tévében. Így az egész ország megtudja, hogy utálom őket.

"Lefordíthatatlan angol szójáték"

Falalalalala tegyél le!

Csengő szól, csengő szól... Vegyél ki ebből a kib. szánból!

Egyszer majdnem nevettem, de csak egy szőrcsomó volt.

Egy angol gyerekdal paródiája







Megjegyzések

  1. én is rajongok érte, minden nap megnevettet valami új utálkozásával :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az egyetlen bajom vele, hogy nagyon rákaptak sokan, és egészen gagyikat is gyártanak, amikben semmi humoros nincs. De hát ez a népszerűség átka :)

      Törlés
  2. Nekem a legjobban : "Az én patrónusom egy dementor" tetszik. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is az az egyik legerősebb :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai