Hó!!!!

Imádom a havat! Megértem, hogy sokan nem annyira örülnek, amikor 20-40 cm lejön egy éjszaka alatt, de nekem szerencsém van, mert közel dolgozom az otthonomhoz, metróval járok, és az meg nem nagy érvágás, hogy a 4 perces gyalogutat a metrótól a munkahelyig most 8 perc alatt tettem meg. Ettől függetlenül ez a mém nagyon jól sikerült és vicces:


Ráadásul az 1970-es években forgatott Charlie és a csokigyárból van, ha jól látom, amiben Gene Wilder nagyszerűen alakította Willy Wonkát.

Megjegyzések

  1. De oda-vissza az is 8 perc lenne, szóval pont helyben vagy. :) Mentek ki hógolyózni?

    VálaszTörlés
  2. Ja most látom, az eső jól elmosta az egészet. :(

    VálaszTörlés
  3. Á, azért maradt még bőven :) Kérdezték a kedves nebulók, kiviszem-e őket, de mondtam, hogy nem lehet. Felnőttekről van szó, legalábbis nagykorúakról, szerintem a főnökség ki is tekerné a nyakamat, ha hógolyóznék velük tanulás helyett :D De majd megkérdezem anyut, ő hógolyózott-e, neki kiskorú diákjai vannak :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai