Fura

Szituáció
Egy nagyon fiatal, még nagyon kajla, nagyon szép farkaskutya rohangál a Corvin Mozi előtti téren. Mindenkit megszagol, mindenkire felugrál, de megfogni nem engedi magát. Ordít róla, hogy elvesztette a gazdiját, meg van rémülve és kétségbe van esve. Szerintem szívszorító látvány.

Kérdés
Hogyan lehet erre emberek reakciója a fejhangon sipítás és röhögés a következő szöveggel: "Jaj, de cuki!"?Ez vajon normális? Nekem valahogy az volt a reakcióm, hogy megpróbáltam megfogni a nyomorultat, és gondoltam rá, hogy ha sikerül, be kéne vinni az Illatos útra, csak sajnos eltűnt, mint szürke szamár a ködben, pedig le nem vettem róla a szemem. (Azóta sem értem, ezt hogy csinálta.)

Azért szomorú.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai