Névnapos ünneplés

Szombaton itthon ünnepeltünk Tomival és Éva nénivel, vasárnap Katáéknál anyuékkal, Katával meg a két fiúval.

Az itthoni ünneplés képekben:

Ünnepi asztal

Ünnepi borsóleves

Rakott valami (krumpli, hús, gomba, szósz, én kértem)

Volt torta is, mégpedig az egyik kedvencem: puncs

Így nézett ki szeletben

És ajándékot is kaptam. Ennek hosszabb története van, elmesélem. Előző szombaton voltam a Moly szülinapi buliján, ahol lehetett venni tombolát, aztán meg lehetett nyerni összesen ötven darab könyv valamelyikét. Jó előre kihirdették, melyik ötven könyv lesz ez, mondván, lehetőleg válasszuk ki előre a jelöltünket, hogy kisebb legyen majd a tumultus a könyves asztalnál, amikor kihúzzák az ötven nyertes nevét. Én ki is választottam Luca Di Fulvio Álmok bandája című regényét, amely az 1920-as évek New Yorkjában játszódik, és egy olasz bevándorló családról szól - nekem meg ez az egyik kedvenc időszakom és témám volt amerikanisztikán. Vettem is két tombolát az eseményen, aztán nem húzták ki egyik számomat sem, a könyvet meg még az elején amúgy is levitte valaki más. Ettől kicsit szomorú lettem, mondjuk nem túlzottan, mert gondoltam, majd felveszem a kívánságlistámra, aztán egyszer biztosan megveszem vagy megkapom. Itthon azért elmeséltem Tominak, hogy nem nyertem, mire ő azt kérdezte: "Na, melyik volt az a könyv?", én meg megmutattam, és pontosan egy hét múlva már meg is kaptam a névnapomra. Esélyem sem volt felrakni a molyos kívánságlistára :) (Mert miután kihúztuk a neveket az ajándékozós játékon, én már nem nyúlok ahhoz a listához, nehogy idegzsábát kapjon a molyangyalkám.) Úgyhogy nagyon-nagyon örültem!!! És akkor arról még nem is szóltam, hogy volt a könyvben egy utalvány A hobbitra, két főre, amit tegnap be is váltottunk, és az annyira jó volt, hogy kap majd külön bejegyzést, mindenesetre még sosem ültem hajnali negyed 1-kor moziban, de most már ilyen is történt velem, és nagyon megérte :)

Megjegyzések

  1. jól áll a lufis kislány ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Nagy sikere van, meg a muminosnak is. Szegény cicát még nem vetettem be, de legkésőbb szilveszterkor ő is sorra kerül :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai