Felturbózott koszorú


Na, szóval őket decoupage-olgattam hajnali egyig


Aztán ma feltűzdeltem őket a koszorúra


A szívecskés gyertyát gyújtom utoljára

Így belegondolva kicsit talán csupasz szegény koszorú, lehet, hogy majd még tűzök rá ezt-azt karácsonyig. Kicsit nyomi, kicsit kopasz, de a miénk.

Ráadásul ma megvettük a karácsonyfát. Ilyen korán még soha nem vettünk fát, idén is csak azért, mert cserepeset akartunk, és az december 10-15. között már elfogy. Pár éve kezdett nyomasztani, hogy minden évben elpusztul egy fa azért, hogy nekem legyen karácsonyom, és tulajdonképpen egy hullát díszítgetek lelkesen, akkor gondoltam rá először, hogy cserepes fenyő kéne. Idén ezt meg is valósítottuk. Már csak annyi a dolgunk, hogy életben tartsuk a karácsonyi időszak végéig, hogy visszavegyék az Oázisban, és akkor elmondhatjuk, hogy miattunk idén nem halt meg egy fenyő sem. Nagyon szép egyébként, lucfenyő, kb. 70-80 cm. Egyelőre kint hűsöl a folyosón, majd karácsony előtt egy-két nappal kell eggyel melegebb helyiségbe hozni, aztán 24-én beköltözik a lakásba. Közben meg kétnaponta locsolgatjuk. Szurkoljunk együtt, hogy túlélje a kalandot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai