Értetlenkedem

A Velveten megjelent egy cikk, ami bemutat néhány hírességet, akik gyerekeknek szóló programok/termékek gyártásában vesznek/vettek részt, pedig homoszexuálisok. Én ezt egyszerűen nem értem. Akárhogy töröm a fejem, nem értem, hogyan lehet egymás ellentéte a gyerekekkel való foglalkozás és a homoszexualitás. Még ha arról szólna a cikk, hogy ismert pedofilok, akik gyerekeknek szóló műsorokban vesznek részt. Igaz, az leginkább arra lenne alkalmas, hogy az olvasó elszörnyülködjön: "Nahát, köztudottan pedofil, és gyerekek közelébe engedik!" Ezért ennél sokkal érdekesebb téma lenne, hogy kik azok az ismert gyerekgyűlölők, akik gyerekeknek szóló műsorokat készítenek. Arra azt lehetne mondani: "Nahát, ez gyűlöli a gyerekeket, mégis milyen nagyszerű rajzfilmet/műsort/könyvet adott nekik!" vagy "Na tessék, ez gyűlöli a gyerekeket, mindjárt sejtettem, azért ilyen csapnivalóak a gyerekeknek szóló rajzfilmjei/műsorai/könyvei!" De ez, hogy homoszexuális, mégis részt vesz a gyerekek szórakoztatásában... Nem, ezt nem értem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai