Breaking News

Mert örülök! Ez ilyen hullámvasutas nap, most éppen hullám tetején járok.

Van ugyanis egy külföldi könyvesbolt, amit nagyon szeretek, a BookDepository. Többször vettem már tőlük ezt-azt, mindig tisztességesen szállítanak, kb. két hét, mire megérkezik a tőlük vett könyv, ami sokszor olcsóbb, mintha itthon venném, mivel ingyen szállítanak. De most, hogy két új vágyam is lett, és mindjárt megtekintettem, ők hogyért adják, új "fícsört" fedeztem fel. Amint kiválasztok egy könyvet, azonnal felugrik jobbra lent egy kis ablak, és elmondja nekem, melyik magyarországi boltban mennyiért kapnám meg ugyanezt a könyvet. Hát, ez annyira jó érzés, úgy örülök nekik! Ennek köszönhetően már látom, hogy az egyik új vágyamat mégis tőlük veszem meg, mert olcsóbbak a hazai legolcsóbbnál 200 Ft-tal, nekem meg nem sürgős az ügy, a másikra meg még várok, mert itthon ugyan olcsóbb, mint náluk, de én 5000 Ft-ot semmilyen könyvre nem költök, maximum valami nagyon csicsás albumra, de arra se szívesen. (Előbbi vágy Neil Gaimantől az American Gods, a másik meg J.K. Rowling első post-Harry műve, a Casual Vacancy.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai