Újabban ez


Ma még csak harmincadszor kb., de már tegnap is végtelenítve ment. (A videót közben szigorúan nem nézem, csak szólok.) A szalagavatón erre keringőzött az egyik osztály (de már nem tudom, hogy a B vagy a C, mert összesen 2, azaz kettő év kellett hozzá, hogy már ne tudjam, melyiknek volt az ofője a töritanárunk és melyiknek a helyettesítő töritanárunk, és melyikbe ki járt, nagyon durva, pedig nekem ráadásul elefántemlékezetem van) meg az egyik osztálytársunk, akinek abba az osztályba járt a barátnője, ezért velük táncolt. Az egyik osztálytalálkozón néztünk videókat a szalagavatóról, és egyedül én szavaztam arra, hogy nézzük végig ezt a táncot, pedig szerintem nagyon szép a zene, és nagyon jó koreográfia is járt hozzá. A legjobb az első pár taktus volt, azt sosem fogom elfelejteni.

Megjegyzések

  1. Jé én is erre keringőztem szalcsiavcsimon! :D

    VálaszTörlés
  2. :) Én a hagyományos bécsis zenére, mert a tanárunk azt mondta, csak bécsi keringőt hajlandó betanítani és csak arra a zenére :D, viszont egy év múlva keringőztem egy ismerősömmel is az ő szalagavatóján erre: http://www.youtube.com/watch?v=uwLqH0X9ua0&feature=related. Szerintem ez is szép.

    VálaszTörlés
  3. Ja akkor ezért került elő az Anasztázia téma! :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, ráadásul a youtube-os kommentek hatására :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai