Könyves kérdőív

Sosem töltöttem még ki ilyesmit, ehhez most kedvem lett. A molyon találtam, és azért hozom ki onnan, mert ott kihívás formájában ér, és én nem szeretnék nem olvasós kihívásra teljesítést jelző zöld pecsétet meg szép plecsnit kapni.

1. Mi volt életed legrosszabb könyvélménye?
Gregory Maguire Wicked című könyve. (Magyarul A boszorkány címen jelent meg.) Szerintem botrányosan rossz.
2. Mi volt az a könyv, ami eddig a legnagyobb hatással volt rád?
Virágot Algernonnak (Daniel Keyes), Ókút (Szabó Magda), Pán Péter (J.M. Barrie, az eredeti szöveg)
3. Olvastál már olyan könyvet, ami komolyan a frászt hozta rád és félelmet keltett benned?
Kerülöm az ilyesmit, de a Kékszeműfiú ilyennek indult.
4. Mit használsz könyvjelzőnek?
Többnyire semmit, néha könyvjelzőt, amit pl. a Bookdepository küld a könyvei mellé.
5. Mikor szoktál olvasni? Otthon, munkahelyen, reggel, délben, este, alvás előtt?
Utazáskor és este.
6. Mi volt az első könyved amit olvastál?
Janikovszky Éva: Ha én felnőtt volnék. Anyu szertárában kellett maradnom, amíg ő szülőin volt, és ezt a könyvet hagyta ott velem. Gondolta, ezzel jól elleszek óvodásként. Mire visszaért, már kétszer a könyv végére értem, és eléggé unatkoztam. Mindketten nagyon büszkék voltunk rám :)
7. Puha kötésű, vagy kemény fedeles?
Puha kötésű, azt könnyebb buszozás közben olvasni.
8. Mit olvasol most?
Laura Ingalls Wilder: West From Home
9. Hányadik oldalon jársz?
60.
10. Rajta hagyod a kezed nyomát a könyvön (belefirkálsz, véletlenül leöntöd, leeszed, egyéb barbárság)?
Soha.
11. Befolyásol a könyv borítója és/vagy címe, hogy elolvasod-e az adott könyvet?
A címe igen.
12. Az oldalszám?
Nem.
13. Hátralapozol, hogy tudd, mi lesz a vége?
Eszembe nem jut.
14. Volt olyan könyv, amit többször elolvastál?
Régebben volt. Pl. Beszterce ostroma vagy háromszor-négyszer, Aranyember két és félszer.
15. Ért könyvekkel kapcsolatos baleset (pl. leöntötted kávéval, stb.)?
Nem, nagyon vigyázok a könyvekre.
16. Eladod, ajándékozod a könyveidet, vagy mániákusan ragaszkodsz hozzájuk, akkor is, ha nem tetszik?
Akkor is megtartom, ha nem tetszik.
17. Még a fürdőbe is magaddal viszed az aktuális olvasmányt, vagy csak otthon olvasol, esetleg más meghatározható helyen?
Esti program, hogy kb. 10-től 11-ig olvasok a kádban. Viszont a kagylófotelben, amit részben ezért vettünk, nagyon ritkán olvasok. (Murphy.)
18. Vezetsz az olvasmányaidban valamilyen rendszert, felírod-e az elolvasott/megvett, megvásárolandó könyveket?
A moly előtt Excelben vezettem, mit olvastam már el, most a molyon követem nyomon az olvasásaimat. Azt eszembe nem jut felírni, milyen könyveket veszek, csak a lelkiismeretem lenne nagyon rossz tőle, másra nem lenne jó.

Megjegyzések

  1. Jé, ezt már én is megcsináltam jó pár éve, pár kérdés mintha másképp szólt volna. Például tőlem anno a kád helyett a vécét kérdezték. :)

    VálaszTörlés
  2. Aki a molyra feltette, azt mondta, e-mailben kapta. Valaki valahol biztos túl kényes kérdésnek érezte a vécéset, ezért kicserélte kádra :)

    VálaszTörlés
  3. Vagy ez biztos a női változat. :P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai