Mikulás


Tegnap éjjel megérkezett, és két helyen is hagyott nekünk ajándékot, ilyen jók voltunk. Marci is kapott, ő is több csomagot, biztos összekeverte valakivel a Mikulás bácsi. Fényképes beszámoló következik:








A Mikulás kapcsán megint elszomorodtam tegnap este, úgy éreztem, megszakad a szívem. Nagyon hiányzik nekem az ablakkilincsről Liza Mikulás-csizmája, amit én varrtam és hímeztem, és hiányzik, ahogy reggel odaáll az ablak alá, és bámulja a csizmát, és szimatol. Egyszer majd biztos Marci is ráérez erre, de neki ez volt az első Mikulása, és ezért nem érti a lényeget, bár tény, hogy az ajándéknak nagyon örült. Az elveim ellenére végül kapott egy mini csokit, de tényleg csak minit, mert nem szeretném, ha úgy járna, mint Liza, és idős korára elromlanának a fogai.

Boldog Mikulást mindenkinek :) Én ma a nagypapámra is gondolok, aki ma a névnapját ünnepelné a pénteki születésnapja után.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai