Kata-nap

Különféle okokból kifolyólag múlt vasárnap került rá sor.

Volt ünnepi ebéd, könnyű, fogyókúrás: csülkös bableves, brassói aprópecsenye apu módra, majd torta. Ebéd után névnapot köszöntöttünk: volt virág, katicás fülbevaló, később csizma és pulcsi. Aztán már nemcsak Kata volt a főszereplő, hanem a gyerekei is, mert nekik megérkezett a Mikulás anyuékhoz, és bizony nem kis örömmel vették ezt tudomásul. Olyanokat kurjongattak… Annyira aranyosak, amikor örülnek :)

Amikor Kata elment anyuékkal vásárolni, mi Zolival ketten maradtunk a fiúkkal. Főleg Zoli szórakoztatta őket, mert én csak úgy tudtam megvárni anyuékat, hogy még náluk megírtam az óraterveimet meg összeraktam a karácsonyi ppt-t, úgyhogy én főleg haladtam. Azért csináltam nekik gyurmából egy hóembert, meg amikor a Christmas crackerről kerestem videót a youtube-on, ami nem túl hosszú, de kiderül belőle, mi a lényeg, Matyi iszonyúan megörült, hogy videózunk, és azonnal az ölembe telepedett, mad nemsokára megjelent Bence is. Úgyhogy akkor videóztunk. Semmit nem néztünk végig teljesen, mert mindig találtak jobbat a kapcsolódó videók között (mekkora hülyeségnek tűnik már ez a kapcsolódó videók rész, ha az ember két gyerekkel próbál videót nézni!), de Bence végül megnézte az egyik Csipet csapatot, és tetszett is neki, meg igyekeztem azért folyamatosan beszélgetni vele közben, hogy ne az legyen, hogy odaraktam filmet nézni. Édesek ezek a gyerekek, nagyon szeretem őket :)

Képriport.

Matyi percekkel érkezés (és ébredés) után próbál magához térni:

image

Kata és Bence jobban viselték a megérkezést:

image

Torta:

image

A Mikulás teli zsákkal érkezett:

image

Kata bontogat:

image

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai