Még mindig Halloween

Ma meg megnézettem az It's the Great Pumpkin, Charlie Brown-t a 11 éves kis tanítványommal, és nagyon tetszett neki. Ami meg nekem tetszett nagyon, az az volt, hogy végig kommentálta a látottakat, és nagyon intelligens hozzászólásai voltak, a végén pedig a feladatlapot szinte hibátlanul megoldotta, még olyan kérdésekre is tudott válaszolni, amit a felnőttek el szoktak rontani. Arra is kb. a 3. percben rájött, hogy a '60-as években készült a rajzfilm. Bírom ezt a srácot, tök jól lehet vele beszélgetni mindenféléről még úgy is, hogy valamiért nagyon ráállt a véres, gyilkolászós témákra és játékokra.

(Én: What have you been doing this week?
J: Nothing.
Én: OK, nothing serious, but still...
J: I downloaded a computer game and played with it a lot.
Én: What kind of game is that?
J: Killing. It's awesome. There are two armies, and you have to kill each other.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai