Diótörő

Álmomban színházba mentünk, és a Diótörőt néztük meg. Szóval beültünk a színházba, ahol végül is nem is színházi előadás kezdődött, hanem vetítés, és mindjárt az elején kiírták, hogy "Diótörő", alá meg, hogy "2". Ez azt jelentette, hogy a második felét látjuk most. Többen felháborodtak, hogy ez az interneten sehol nem szerepelt, mire valami helyi erő azzal a béna dumával állt elő, hogy lehetett ezt sejteni, mivel tegnapra is ki volt írva a Diótörő, és logikus, hogy az az első rész, ez meg a második. Ezt még álmomban sem értettem pontosan. Közben elkezdődött a film, úgy az események közepén, és akkor egy csomó tanár kivonult az egész osztálynyi gyerekkel, akiket elhozott, én meg arra gondoltam, mit fog otthon mondani a gyerek, miért ért haza olyan korán, és mit fog mondani a tanár, miért pazarolta el a befizetett nem kis összeget. Aztán megkérdeztem azokat, akik velem jöttek, hogy maradjunk vagy menjünk, miután félig kiürült a nézőtér, mire a csapat egyik fele azt mondta, menjünk, a másik azt, hogy maradjunk. Arra hajlottam, hogy akkor maradunk, mert ha egy ember is meg akarja nézni, ne maradjon le róla. És akkor felébredtem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai