Nézegettem álláshirdetéseket, amik alapján az átlagfizetés valahol 2000 font körül van Angliában (vidéken), és nézegettem lakáshirdetéseket is, amik alapján egy két hálószobás lakást (egy hálószobásat nem reklámoztak, ez van) havi 500 fontért lehet bérelni. A kettő így együtt tök jól hangzik szerintem. Igaz, akkor még nem fizettem számlát, nem ettem és nem voltam soha sehol, de itthon meg az átlag 80-90 ezer forinthoz képest az átlag 60 ezres albérlet azért sokkal gázabb. Ha elköltöznénk, én itt szeretnék lakni:



Ez Dover. Ez tetszene nekem. Még azt is kifigyeltem, hogy egy könyv átlagosan 6-8 fontba kerül. (Mi mást ellenőrizne egy könyvmoly a legszükségesebbek után először?) És még lakást is találtam. A környékről ugyan nincsenek képek, de a kilátás gyönyörű, a lakás is gyönyörű, és félúton van a pályaudvar meg a tengerpart között, mindkettőtől úgy 1,5 km-re. Vonattal London 1,5 óra. És a tengerparton ott vannak a fehér sziklák, a kikötőből meg megy komp Franciaországba.

Ha el akarnék menni innen, ott akarnék élni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai