Futás

Vasárnap után most voltam újra futni.

Kerülőúton lementem a Dunához, végigfutottam a parton a Nemzeti hajójáig (ott szembejött egy 10-15 fős, főként fiúkból álló csapat, és nem volt kedvem elfutni köztük, ezért visszafordultam - ez van), majd ugyanazon az útvonalon haza. Miután a lehető legpontosabban beírtam az útvonaltervbe, hogy merre jártam, az derült ki, hogy kb. 5 km-t futottam, összesen kb. 40 percig tartott. Az ennek az érdekessége, hogy a Margitszigeten a futókör kb. 5,3 km. Ez azt jelenti, hogy kipurcanás nélkül tudnám futni azt is mondjuk kb. három perc sétálással. Utánaolvastam a témának, találtam táblázatot is, miszerint 25-30 perc alatt szokták teljesíteni, hát ez van, én ettől messze vagyok, mint Makó Jeruzsálemtől. Viszont azért lehet, hogy kipróbálom legközelebb (szombaton), különösen a rekortán érdekel (most tudtam meg, hogy így hívják azt a puha izét, amit a futóknak pakoltak oda), miután azt olvastam, hogy a tapasztalt futók nem szeretik, a kezdők meg de. Ha valakinek van kedve betársulni, az szóljon :)

Egyébként megvolt az első ismerőssel összefutás is: egy volt csoporttársam jött szembe, nyilván ő is futott :) Mondjuk ő triatlonos, tehát szebben meg gyorsabban is haladt, mint én. (És nagyon szimpatikus sport a triatlon, de nehezen tudom elképzelni magamról, hogy csinálni tudjam. Úgyhogy csak nézem a tévében, ha úgy adódik.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai