Péntek

Délelőtt átjött Livi, és egész nap tudott maradni, úgyhogy jó nagyot beszélgettünk, ebédeltünk (például "görög" gyümölcslevest, amit apu vezetett be a családi repertoárba), néztünk videókat a youtube-on, cseréltünk filmet (én még nem láttam, amit kaptam, de holnapra tervezem a megtekintését). Aztán Livitől megtudtam, hogy csődben van a Jeans Club, ami ugye a kedvenc ruhaboltom, mert olcsón lehet jó ruhákat kapni náluk (az ott vásárolt kedvenc gatyám a szokásos egy évtől eltérő módon csak másfél év után szakadt el), úgyhogy öt körül felkerekedtünk és elmentünk a Corvinba búcsúvásárlásra, arra az esetre, ha tényleg végük lenne napokon belül. Vettem is három felsőt 2700 forintért, mert mindent féláron adnak búcsúzóul. (Legalábbis a facebook oldaluk alapján úgy tűnik, ez már tényleg a búcsú). Már csak rövidgatya, fürdőruha, szandál és lapos sarkú cipő kell a boldogságomhoz. Ezek után elmentünk nekem fizetésért, majd megpróbáltunk megnézni még egy ruhaboltot, amit Livi nézett ki már egy ideje, de sajnos 6-kor zárt, mi meg negyed 7 után értünk oda, de megbeszéltük, hogy jövő héten mindenképpen bemegyünk. Végül még elmentünk Livi munkahelyére, mert ottfelejtett valamit, amire szüksége van hétvégén is, és megállapítottam, hogy nagyon szép az irodájuk, csak a ház mállik szét, amiben van. Miután hazaértem, olvasni már nem volt erőm, viszont tornáztam egy jót (megint nem szeretem magam).

Szóval jó sűrű nap volt ez is, de leginkább jó :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai