Alternatív világok

Van néhány alternatív világ, amiben szívesen élnék, ha csak pár napra-hétre is.

Az egyik ilyen az, amiben élnek a nagypapáim. Érdekes lett volna úgy felnőni, hogy velünk vannak. Ottó papáról még azt sem mondhatom, hogy igazán ismertem, és emlékem is kb. annyi róla, hogy féltem tőle, vagy ha azt nem is, de minimum tartottam. Ez biztosan rosszulesett neki, sajnálom is, hogy így volt, de mindig dühösnek láttam, ez lehetett a dolog oka. Tatának mindig azt mondtam, mikor megjegyezte, hogy már öreg, hogy nem öreg, amíg be nem tölti a hetvenet. Érdekes lett volna, ha lett volna lehetősége a hetvenedik születésnapja után megkérdezni, most már öreg-e. De nem volt lehetősége, addigra már két éve meghalt. Kíváncsi lennék rá, milyen lett volna tininek lenni, ha még élnek akkor, és milyen lenne most.

A másik ilyen az, amiben Diana hercegnő túlélte volna a balesetét. Komolyan nagyon érdekelne, hogyan alakult volna az élete, hogyan nézne ki 50 évesen, mi lenne a véleménye a fia választottjáról, hol foglalt volna helyet az esküvőn.

Kár, hogy ezek a dolgok már sosem fognak kiderülni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai