Alak

Ma fura dolgot fedeztem fel a tükörben. Nem vagyok kövér, nem nagy a hasam (de régen láttam már így), viszont a viszonylag kis méretű hasamnak valami olyan döbbenetesen hülye formája van, hogy már értem, miért adják át nekem időnként a helyüket az emberek a villamoson. Ha nem az én testem lenne, én is azt gondolnám, amit ezek az emberek.

Sürgősen fel kell venni a repertoárba valami komolyabb mozgást, mint a két pilates és három itthoni torna, pedig ez utóbbi esetében nem kímélem magam, ma sem hittem, hogy túlélem. Nem kizárt, hogy igen-igen hosszú tervezgetés után elmegyek ide a közeli fitnessbe most már tényleg, meg ha eljutok venni úszódresszt akciósan 3000 Ft-ért, akkor heti egy-két úszás sem ártana. Még úszószemüvegem is van hozzá.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai