Hogyan dobjuk fel az unalmas főzőcskézést?

Eredetileg azt hittem, ma egy szem főtt krumplit fogok ebédelni, és nem is tetszett túlzottan ez a kilátás. Aztán találtam az egy szem nagyobb krumpli mellé kétféle kockatésztát (összesen is két tányérra való volt), egy kis fej hagymát meg pirospaprikát, ezért aztán krumplis tésztát főztem, ahhoz még savanyú uborka is van itthon.

Akkor lett izgalmas a történet, amikor a krumplit és a tészta vizét tartalmazó két lábast ki szerettem volna cserélni, hogy a krumpli kerüljön a kis lángra, a tészta vize a nagyra, mert szerettem volna, ha utóbbi még ma felforr. A műveletet úgy gondoltam kivitelezni, hogy lehúztam a nagy lángról a krumplit egy használaton kívüli gázrózsára, majd két konyharuha segítségével megpróbáltam a vizet áthúzni a nagy lángra, végül a krumplit tettem a kis lángra. Csakhogy mindkét kezemben meggyulladt a konyharuha, és nagyon érdekesen nézhettem ki, ahogy két égő konyharuhával odaugráltam a mosogatóhoz, mindkettőt beledobtam, és már engedtem is volna rájuk a vizet, de kiderült, hogy annyira nem komoly a helyzet, mivel már a mosogatóba érkezéstől elaludt mindkettő.

De így legalább nem unatkoztam. A kaja viszont sótlan lett.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai