Alvás

Tegnap este Tomi addig bujtogatott msn-en keresztül a munkahelyéről, hogy végül fél 8-kor az akkor esedékes torna helyett lefeküdtem aludni egy órára. Aztán már fel is ébredtem, amikor negyed 12-kor hazaért. Kicsit kellemetlen volt, mert amikor hazajön, már csak ledögleni kell, most meg még mehettünk kutyát sétáltatni (egyedül nem engedett le). Aztán egykor lefeküdtünk aludni, és én vígan aludtam ismét fél 11-ig. Egész éjjel álmodtam, ráadásul volt vagy hat külön történet, és amikor a végére értem, kezdődött elölről, aztán még egyszer. Harmadszorra már meg is állapítottam magamban, hogy nagyon régen fordult elő utoljára, hogy ugyanazt álmodom több éjjel egymás után, majd ébredés után rájöttem, hogy még ennél is ritkábban álmodom ugyanazt a hat sztorit háromszor egymás után egy éjszaka alatt. Aztán egész nap álmos voltam. Lehet, hogy több gyümölcsöt kéne enni? Múlt héten két nap alatt felfaltam egy kosár kivit, és most elgondolkodtam, hogy veszek még egy kosárral, plusz beszerzek mellé néhány grapefruitot, és uzsonna gyanánt ilyesmikkel fogom tömni magam, hátha kevésbé leszek fáradt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai