Liza

A reggel nagyon gyatrán kezdődött. A tegnapi két alkalom után ma már reggel 10-kor (a reggeli séta után) bepisilt, ráadásul nem is látszott, mit csinált, és az elosztóra sikerült alkotni, jó, hogy agyon nem vágta az áram. Utána a körömvágást nem engedte, ami végül is várható volt, azt az orvosnak is csak úgy hagyja, ha előbb szájkosarat kap (mármint Liza, nem az orvos). De aztán... Egyrészt csetlik-botlik, egy konyha-szoba útvonalon kétszer csuklott össze. Aztán furán tartja a fejét: kicsit oldalra billenti, pedig nem akar érdeklődő képet vágni, és ez ijesztő. A bal szemét egész délelőtt rossz volt nézni: lefittyedt a bőr a szeme alatt, és alig bírta nyitva tartani a szemét. Ráadásul egyik szemét sem bírta egy helyben tartani, nem tudott ráfókuszálni semmire, mert úgy mozgott balról jobbra mindkettő, mintha iszonyú sebességgel olvasna. És a legdurvább: nem ette meg a reggelijét - eddig akármikor akármilyen szarul volt, enni mindig volt kedve. Ezektől nagyon megijedtem. Tomi szerint lázas is, mert liheg és sokat iszik. Elkezdtem keresni a neten, milyen tünetei vannak pontosan a kutyaláznak, és mit lehet tenni. Nos, rendkívül hasznos volt a segítség. Onnan tudom meg, lázas-e a kutyám, hogy a fenekébe dugom a lázmérőt. Kösz. Már épp ott tartottam, hogy egye fene, beáldozom a lázmérőnket, amikor rájöttem, hogy az egy digitális hőmérő, ami az én legutóbbi megfázásomkor bemondta az unalmast. Mivel nekem fáj a gyomrom, és durva hányingerem is van tegnap este óta (valószínűleg attól, hogy tegnap hónapok óta először chipset ettem, és nem is keveset), aludtam két órát délután, Liza meg követte a példámat. Kelés után a bal szeme helyreállt, bár még mindig nehezen fókuszál, megette a reggelit, kért ebédet, és valamivel biztosabban jár-kel, mint délelőtt. Csütörtök reggel visszük orvoshoz, ha ma estig jól bírja magát, és jó lenne, ha addigra már nem lenne semmi baja, csak körmöt kéne vágni neki.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai